Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 13-18 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
31.08.2022
Kompletní sortiment velkoobchodu Astra
Přidali jsme do našeho kopmletní sortiment velkoobchodu Astramodel. https://www.mipamodel.cz/Top-modely-a-prislusenstvi-c3_0_1.htm   číst celé
29.06.2022
Kompletní sortiment Pelikán
Přidali jsme do našeho kopmletní sortiment velkoobchodu Pelikán Daniel. https://www.mipamodel.cz/Pelikan-c5_0_1.htm číst celé
20.04.2021
Naše další e-shopy a aktivity
Pelikán RC modely; Astra RC modely; KYOSHO   číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
29.06.2022 Ostatní info
Laser CO2 zakázková výroba
Rádi bychom Vám nabídly zakázkovou výrobu na laseru CO2. číst celé
Několik důvodů, proč "modelařit"
Sestavili jsme pro vás důvody, proč by měl třeba "modelařit" číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
Jak nakupovat

Ceny dopravy

Osobní vyzvednutí na prodejně je ZDARMA

Prodejnu najdete na adrese Travná 223, 198 00 Praha 9 (vchod z ulice Baštýřská).

Otevírací doba prodejny: 

PO-PÁ od 13:00 do 18:00.

SO-NE zavřeno


Poštovné Česká republika

Poštovné ZDARMA máte při ceně objednaného zboží nad 3000,-Kč.

Poštovné při platbě předem 129,- Kč - Balík do ruky s doručením do 24 hodin.

Poštovné při platbě dobírkou 159,- Kč - Balík do ruky s doručením do 24 hodin.

DPD kurýrní služba při platbě předem 89,- Kč do 1990,- Kč - Balík do ruky s doručením do 24 hodin.
 
DPD kurýrní služba při platbě dobírkou 129,- Kč do 2999,- Kč - Balík do ruky s doručením do 24 hodin.

Vážení zákazníci,

Přečtěte si prosím pozorně tuto připomínku k objednávkám.

Česká pošta od 1.3.2019 změnila parametry pro posílání balíků.

Místo původně prioritní váhy zboží jsou nyní balíky tříděny dle velikosti.

Vzhledem k tomu že nejsme schopni rozlišovat u jednotlivých položek zboží rozměry, nejsme tím pádem ani schopni kalkulovat poštovné. Veškeré balíky nad 100cm délky pošta účtuje jako „XL“zásilku za 350,-Kč. Mohlo by se tedy v krajním případě stá, že prkénko balsy 120cm délky za 30,- bude zpoplatněno poštovné za 350,-To by jste asi nechtěli.

Vzhledem k této skutečnosti doporučujeme volit přepravní službu DPD, kde není s účtováním zásilek problém.

Děkujeme za pochopení

 

Možnosti platby

Platba v hotovosti přímo na prodejně

Zboží zaplatíte hotově v naší prodejně na adrese Travná 223, 198 00 Praha 9.

Platba dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese.

Platba předem

Po odeslání objednávky je na Vaši e-mailovou adresu zaslána rekapitulace objednávky s pokyny k úhradě. Připsání může trvat 1-3 pracovní dny.

Číslo účtu

KB: 19-3153150257/0100

Variabilní symbol je vždy číslo objednávky.

Reklamace

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je společnost MIPA s.r.o. se sídlem Travná 223, 198 00 Praha 9, IČ: 48593401, DIČ: CZ48593401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 18729. MIPA s.r.o.. je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Místem pro uplatnění reklamace je:

MIPA s.r.o., Travná 223, 198 00 Praha 9.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

a)      má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b)      se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c)      věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d)      je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e)      věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Práva z vady zboží

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Vyřízení reklamace

V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Prodávající po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet.

Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Novinky z našeho blogu

Laser CO2 zakázková výroba
29.06.2022 Ostatní info
Laser CO2 zakázková výroba
Rádi bychom Vám nabídly zakázkovou výrobu na laseru CO2. číst celé
Několik důvodů, proč "modelařit"
Několik důvodů, proč "modelařit"
Sestavili jsme pro vás důvody, proč by měl třeba "modelařit" číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Kde nás najdete

Travná 223 ( vchod z ulice Baštýřská )

Praha 9 - Kyje

NEJSME PEUGEOT DOMANSKÝ

 

Kontakty
MIPA s.r.o.
Miloslav Pála
(Po-Pá, 13-18 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz